گزارش بازدید جمعی از دانشجویان دانشکده از پارک فناوری پردیس

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۳۹۷ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۰۳۷
به همت انجمن علمی دانشجویان
گزارش بازدید جمعی از دانشجویان دانشکده از پارک فناوری پردیس

 

پارک فناوری پردیس به عنوان مهمترین و بزرگترین پارک فناوری کشور با مجوز شورای گسترش آموزش عالی در سال 1384 در زیر مجموعه نهاد ریاست جمهوری و با همکاری تعدادی از دانشگاه ها و مراکز علمی- پژوهشی کشور با هدف تجاری سازی دستاوردهای فناوران و ایجاد بستر مناسب برای رشد و فناوری و توسعه بازار شرکت های دانش بنیان تاسیس شد.

در این پارک بیش از 200 واحد فناوری دانش بنیان  و بیش از 2000 متقاضی در حوزه های فناوری پیشرفته حضور دارند که توانسته اند که واحدهای فناور مراکز تحقیق و طراحی و مهندسی خود را در پارک فناوری پردیس ایجاد کنند و در پارک مستقر گردند.

در بازدید تاریخ 96/1/27 روز یکشنبه که توسط انجمن علمی دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی ترتیب داده بود جمعی از دانشجویان خانم دانشکده علوم اجتماعی به همراه آقای دکتر عالمی نیسی(استاد و مدیر گروه تعاون و رفاه اجتماعی دانشکده علوم اجتماعی ) از این پارک دیدن کردند که با همراهی و راهنمایی کارشناسان دفتر امور فناوری و پژوهش آقای کربلایی و آقای قاسمی به بازدید از قسمت هایی از پارک چون نمایشگاه محصولات و دستاوردهای  فناورانه  پارک و کافه ایده و... پرداخته شد که ایشان به توضیح نقش هر قسمت از پارک پرداختند و محصولات و دستاوردهای پارک را تشریح کردند.

در پایان آقای دکتر عالمی به توضیح و نقش فناوری و ارتباط ان با علوم اجتماعی و کم رنگ بودن این علوم در جامعه و نقشی که در حتی فناوری می توانند داشته باشند پرداخت و با دانشجویان به پرسش و پاسخ در این رابطه پرداخته شد. 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :