دکتر ابراهیم اخلاصی «معاون پژوهشکده تحول در علوم انسانی» دانشگاه علامه طباطبائی شد

با حکمی از سوی رئیس داشگاه علامه طباطبائی، معاون پژوهشکده تحول در علوم انسانی دانشگاه علامه طباطبائی و مدیر گروه پژوهشی پایش، نظارت و ارزشیابی برنامه های تحول علوم انسانی آن پژوهشکده معرفی شد.
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۵ کد : ۲۰۶۰۰ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۴۷۸
دکتر ابراهیم اخلاصی «معاون پژوهشکده تحول در علوم انسانی» دانشگاه علامه طباطبائی شد

به گزارش روابط عمومی، با حکمی از سوی دکتر عبدالله معتمدی، رئیس داشگاه علامه طباطبائی، دکتر ابراهیم خالصی، عضو هیئت علمی دانشگاه، به عنوان «معاون پژوهشکده تحول در علوم انسانی و مدیر گروه پژوهشی پایش، نظارت و ارزشیابی برنامه های تحول علوم انسانی آن پژوهشکده» منصوب شد.
دکتر محسن حبیبی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی در مراسم معارفه دکتر اخلاصی گفت: تحلول در علوم انسانی به عنوان یکی از اهداف اصلی دانشگاه و کار بسیار مهم و سختی است که بخش عمده ای از آن بر دوش پژوهشکده تحول علوم انسانی دانشگاه قرار داده شده است. 
وی افزود: دکتر اخلاصی انسانی با دقت بالا، متخصص و متبحر در حوزه علوم انسانی هستند و به موضوعات دینی، فرهنگ اسلامی-ایرانی آگاهی دارند. امیدوارم دکتر اخلاصی در پیشبرد و محقق کردن اهداف پژوهشکده تحول علوم انسانی موثر و موفق باشد.
در حکم دکتر اخلاصی آمده است: «با عنایت به شایستگی اخلاقی و تجارب ارزشمند علمی و حرفه ای جنابعالی و بنا به پیشنهاد رئیس پژوهشکده تحول در علوم انسانی به موجب این حکم به سمت « معاون پژوهشکده تحول در علوم انسانی و مدیر گروه پژوهشی پایش، نظارت و ارزشیابی برنامه های تحول علوم انسانی آن پژوهشکده» منصوب می شوید.
انتظار می رود در مسئولیت های جدید و در هماهنگی با رئیس آن پژوهشکده، اهتمام جدی و برنامه ریزی مستمر با هدف پیشبرد وجوه ناظر بر تحول در علوم انسانی در چارچوب سند راهبردی دانشگاه و ماموریت های پژوهشکده مورد اهتمام جدی قرار داده شود. تعامل مستمر نهادی با سایر بخش های ذیربط در دانشگاه و تلاش به منظور بهره گیری حداکثری از نقطه نظرات، دیدگاه ها و ظرفیت های علمی اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه در مجموعه فعالیت های علمی و اجرایی معطوف به تحول در علوم انسانی، ذیل وظایف قانونی صوب در ساختار و شرح وظایف پژوهشکده، از اهم وظایف جنابعالی در مسئولیت های محوله است که نظر به اهمیت آن ها به صورت مضاعف در این حکم مورد تاکید قرار داده می شود.»
 


نظر شما :