قابل توجه دانشجویان گرامی؛

۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۵۲۱ اطلاعیه های آموزشی
تعداد بازدید:۲۶۲
دریافت و ارسال کلیه مکاتبات دانشجویان توسط دبیرخانه مرکزی دانشگاه
قابل توجه دانشجویان گرامی؛

به استحضار می‌رساند نظر به شیوع بیماری کرونا و لزوم به کارگیری سازوکارهای لازم برای بهره‌مندی دانشجویان از خدمات غیرحضوری و پیرو مراجعه‌های مکرر حضوری به دبیرخانه مرکزی دانشگاه برای پیگیری امور اداری و آموزشی از جمله ارسال و دریافت تاییدیه تحصیلی؛ لطفا دستور فرمایید کارشناسان مربوطه همکاری لازم را در موارد زیر با کارشناسان دبیرخانه مرکزی مبذول فرمایند:

1. دبیرخانه مرکزی دانشگاه به تمامی دانشگاه‌های سراسری، پژوهشکده‌ها و مؤسسات آموزشی، سازمان سنجش و آموزش کشور، سازمان امور دانشجویان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق اتوماسیون erp متصل بوده و قابلیت دریافت و ارسال کلیه مکاتبات را در اسرع وقت دارد.

2. دبیرخانه مرکزی دانشگاه از طریق سامانه پیام دولت (شبکه دولت) به بسیاری از وزارت خانه‌ها، سازمان‌ها، اداره‌های دولتی و ... متصل بوده و قابلیت ارسال و دریافت مکاتبات مربوطه را به صورت الکترونیک دارد.

3. دبیرخانه مرکزی دانشگاه با همکاری دفتر پیشخوان دولت ارسال پستی مکاتبات دانشجویان با دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، مراکز علمی - کاربردی، سازمان‌های دولتی و ... را برقرار کرده است.

4. مرکز فناوری اطلاعات و دبیرخانه مرکزی دانشگاه، امکان ارتباط مستقیم دانشجو با مسئولین دانشکده‌ها، معاونت‌ها، مدیریت‌ها و ... را به صورت الکترونیک و از طریق سامانه ارتباط با مسئولین، بدون دریافت نام کاربری و گذر واژه توسط دانشجو را ایجاد کرده است

 


نظر شما :