نشست جمعی از اساتید با رئیس، معاون و کادر آموزشی دانشکده

۱۵ تیر ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۲۴۵۴ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۶۳۷
در این نشست از زحمات و پشتیبانی های ریاست دانشکده و معاون آموزشی و کارشناسان بخش آموزش تقدیر و تشکر گردید
نشست جمعی از اساتید با رئیس، معاون و کادر آموزشی دانشکده

 

در تاریخ 1399/04/02 نشستی با حضور جمعی از اساتید دانشکده علوم اجتماعی تشکیل و از زحمات و پشتیبانی های ریاست دانشکده و معاون آموزشی و کارشناسان بخش آموزش تقدیر و تشکر گردید. هدف مهم از این جلسه ایجاد روحیه همدلی، تعامل و حمایت های متقابل، افزایش امید و انگیزه در شرایط فعلی جامعه و دانشگاه بود.

در این نشست به تلاش ها و زحمات این افراد در شرایط سخت بحران کرونا اشاره شد و اهمیت برنامه ریزی و سازماندهی موثر سیستم آموزش دانشکده در فضای آموزش مجازی از همان ابتدای شروع برنامه های آموزش از راه دور مورد تاکید و تقدیر قرار گرفت.

اساتید در مورد تاثیر مهم راه اندازی گروه های مجازی و پشتیبانی های سریع و بهینه برای ارتقاء فضاهای آموزش مجازی و حمایت ریاست دانشکده از این فرآیند صحبت هایی داشتند و در نهایت جناب آقای دکتر مزینانی، ریاست دانشکده نیز ضمن تشکر از زحمات اساتید در آموزش مجازی، عنوان نمودند که در این ایام  با وجود مشکلات فراوان در مواجه با چالش های سیستم آموزش مجازی و اینترنت، تلاش های اساتید و کادر آموزش بسیار چشمگیر و موثر بوده است. بدون تلاش ها و همکاری های متقابل اعضاء هیات علمی و پرسنل کادر آموزش، دست یابی به این نتیجه امکانپذیر نبوده و ما نمی توانستیم به این ارزیابی دست یابیم. ایشان بیان نمودند که دانشکده علوم اجتماعی یکی از اولین دانشکده هایی بود که از همان ابتدای بحران کرونا، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی و جلسات شورای دانشکده به صورت آنلاین نموده است.

 

 


نظر شما :