علی خاکساری رفسنجانی، استاد گروه برنامه‌ریزی اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی، به عنوان استاد سرآمد آموزشی کشور معرفی شد

۲۳ تیر ۱۴۰۳ | ۰۷:۰۸ کد : ۲۶۲۱۱ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۲۰۵
علی خاکساری رفسنجانی، استاد گروه برنامه‌ریزی اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی، به عنوان استاد سرآمد آموزشی کشور معرفی شد

به گزارش روابط عمومی، دومین اجلاس سراسری سرآمدان آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با عنوان «سرآمدی، مهارت‌محوری و مردمی‌سازی» به میزبانی دانشگاه علامه‌طباطبائی، با معرفی و تجلیل از 19 استاد سرآمد آموزشی برگزار شد.
در این مراسم که روز دوشنبه 18 تیرماه 1403 با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی و دکتر روح‌الله رازینی، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد، دکتر «علی خاکساری رفسنجانی» عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه‌علامه طباطبائی به عنوان سرآمد آموزشی معرفی و با اهدای لوح و تندیس از ایشان تقدیر شد.
سرآمدان آموزشی از میان اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که در حوزه آموزش دارای شرایط ویژه باشند برگزیده می‌شوند. شیوه‌نامه انتخاب سرآمدان آموزشی با توجه به جایگاه رفیع آن‌ها در تحقق دانشگاه تمدن‌ساز و حکمت‌بنیان در گام دوم انقلاب اسلامی تدوین و ابلاغ شده است.
بر اساس این گزارش، 16 شاخص ارزیابی برای سرآمدان آموزشی مشخص شده که شامل چهار دسته فعالیت‌های «آموزشی»، «آموزش پژوهی»، «فرهنگی و اخلاق حرفه‌ای» و «شاگردپروری» است.

دکتر خاکساری رفسنجانی، متولد 1343 رفسنجان و استاد گروه برنامه‌ریزی اجتماعی، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی است که پیش از این نیز به‌عنوان استاد، پژوهشگر و مولف برگزیده در دوره‌های مختلف معرفی شده‌اند. تالیف 114 مقاله و 8 کتاب، ارائه 10 طرح پژوهشی و برگزاری یک کرسی علمی بخشی از فعالیت‌های علمی ایشان است.
ریاست مرکز آموزش راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، معاون پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی، رئیس بخش اقتصاد حمل ونقل و توسعه پایدار پژوهشکده حمل و نقل، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه‌طباطبائی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی و معاون پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی بخشی از فعالیت های اجرایی و مدیریتی دکتر رفسنجانی است.
روابط‌عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی کسب این موفقیت ارزشمند را به ایشان و خانواده بزرگ این دانشگاه، تبریک گفته، تندرستی، سربلندی و درخشش روزافزون ایشان را از درگاه خداوند متعال آرزومند است.


نظر شما :