بزرگداشت روح‌الله نامداری

۰۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۰ کد : ۱۸۱۷۵ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۷۴۴
بزرگداشت روح‌الله نامداری

مراسم یادبود روح‌الله نامداری،  دوشنبه دوم خردادماه  با سخنرانی جمعی از اصحاب علوم انسانی در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

نشست پنجمین سالگرد درگذشت روح‌الله نامداری، با عنوان «معلم»، امروز دوشنبه ۲ خرداد با سخنرانی جمعی از اصحاب علوم انسانی در محل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

سیدعلی سیدان، علیرضا بلیغ، محسن صفائی‌فر، صابر جعفری و مجتبی نامخواه، در این نشست درباره «زنده یاد روح‌الله نامداری» و «نقش معلم و تربیت در اسلام ناب» صحبت کردند.

از زنده‌یاد روح‌الله نامداری، دانشجوی دکتری فرهنگ‌وارتباطات و معلم و پژوهشگر انقلابی، کتاب‌های «جدال دو اسلام» و «خمینی؛ پدیده انسانی پیچیده» و «ستیز با خویشتن ستیز با جهان» منتشر شده است.

موضوع این نشست با عنوان «معلم» درباره روش تربیتی و تشکیلاتی مرحوم نامداری در بسیج دانشگاه علامه طباطبایی، شیوه سلوک شخصی ایشان در این موضوع و ارتباط آن با امروز تشکیلات دانشجویی است. روح‌الله نامداری در طول سال‌های دههٔ هشتاد که شروع جریان تحول‌خواهی در علوم انسانی بود، تا پایان حیات دنیوی در سال ۹۶، فعالیت‌های تربیتی و علمی پرشماری را در دانشگاه‌ها، مساجد و سایر مراکز علمی و فرهنگی رقم زد. این فعالیت‌ها، در شهرهای مختلف ازجمله ایذه، تهران و قم صورت گرفت و به تربیت شمار زیادی از جوانان دانشجو و طلبه انجامید.

این نشست توسط بسیج دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، به‌صورت حضوری و مجازی برگزار گردید.

منبع خبر: خبرگزاری مهر


نظر شما :