درگذشت دکتر سید احمد حسینی حاجی بکنده، استاد پیشکسوت مددکاری اجتماعی و عضو هیات علمی بازنشسته دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی

۰۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۲:۱۵ کد : ۱۸۱۵۶ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۸۱۳
درگذشت دکتر سید احمد حسینی حاجی بکنده، استاد پیشکسوت مددکاری اجتماعی و عضو هیات علمی بازنشسته دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی

صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را
تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید

 

سفر ملکوتی دکتر سید احمد حسینی استاد پیشکسوت مددکاری را به آگاهی همکاران دانشگاهی می رساند. همه اهالی علوم اجتماعی در غم فقدان این استاد گرامی سوگوار هستیم.
دانش آموختگان رشته مددکاری اجتماعی در ایران، بیش از سی سال از چشمه فضل و ادب و دانش زنده یاد استاد حسینی، متنعم و بهره مند بوده اند. 
بدون شک با فقدان این استاد فرزانه، جامعه علمی و خانواده مددکاری اجتماعی ایران، استاد گرانمایه و متواضعی را از دست داد که برای جامعه علمی و شاگردانش اسوه فروتنی،  اخلاق مداری، میانه روی و خوشرویی بود. 
آموزه ها و فضایل اخلاقی و نام نیک و یاد نیک این استاد فرهیخته تا ابد در یاد و خاطر خیل عظیم شاگردانش خواهد ماند.

فقدان این استاد گرانمایه را به خانواده محترم ایشان، جامعه علمی کشور مخصوصا دانشجویان و همکاران ایشان در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی تسلیت عرض میداریم و از ایزد منان برای آن استاد فقید غفران و آرامش ابدی را مسئلت داریم.

با هماهنگی با خانواده سوگوار به زودی مراسم ترحیم استاد فقید دکتر سیداحمد حسینی برگزار می شود. همه عزیزانی که تصویر، عکس یا خاطره ای با دکتر حسینی دارند با دبیرخانه دانشکده هماهنگ کنند.

 

خبر مرتبط: پیام تسلیت رئیس دانشگاه علامه طباطبائی برای درگذشت استاد پیشکسوت دانشکده علوم اجتماعی


نظر شما :

خیری ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۸
سلام دوستان بحق جناب استاد سمبل فضایل اخلاقی ، نوع دوستی و مهربانی بودند. یاد دوران کارورزی در گرمسار به خیر رفتار پدرانه استاد و توصیه های ایشان همچنان چراغ راه کار و زندگیمان است زیرا که استاد علاوه بر مشق درس و بحث درس زندگی وانسانیت نیز بود. روحش شاد و قرین رحمت الهی