با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور؛

رئیس جدید بسیج اساتید دانشگاه‌ علامه‌طباطبائی منصوب شد

۲۴ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۶ کد : ۲۳۴۵۴ خبر روز
تعداد بازدید:۱۱۷۴
رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با صدور حکمی، دکتر ابوالقاسم فاتحی دهاقانی را به عنوان «رئیس جدید بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی» منصوب کرد.
رئیس جدید بسیج اساتید دانشگاه‌ علامه‌طباطبائی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی، آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و جدید بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور دکتر محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر محمود احمدی، رئیس بسیج اساتید تهران بزرگ و جمعی از استادان و کارکنان بسیجی دانشگاه در سالن شورای حوزه ریاست دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.
در این آیین با حکم رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، دکتر ابوالقاسم فاتحی دهاقانی، به عنوان «رئیس بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی» منصوب شد.
دکتر فاتحی دهاقانی عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی است و در حال حاضر ریاست پژوهشکده تحول علوم انسانی این دانشگاه را بر عهده دارد.
در این آیین همچنین از تلاش‌های دکتر مهدی واحدی، رئیس پیشین بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی، در طول دوره خدمت در این سمت قدردانی شد.
 

در متن  حکم مسئولیت دکتر فاتحی دهاقانی آمده است:

«بسمه تعالی

در تقدم ملاک ها هیچ ارزش و ملاکی مهم‌تر از تقوی و جهاد در راه خدا نیست. "امام خمینی (ره)"
 

استاد بسیجی جناب آقای دکتر ابوالقاسم فاتحی دهاقانی
سلام علیکم؛
 نظر به شایستگی‌ها، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و بنابر پیشنهاد مرکز بسیج اساتید تهران بزرگ، به موجب این حکم  به سمت «مسئول مرکز بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از خداوند قادرمتعال، نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی، سیاست‌ها و اولویت‌های سازمانی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در انجام تکالیف موفق و موید باشید.
انتظار می‌رود با توجه به  اصول مهم تحول‌آفرینی، نوسازی هدفمند و عملکرد جهادی با تکیه بر وظایف سازمانی مبتنی بر رویکرد علمی حل مسئله در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و نیز کاربست تفکر انقلابی، بسیجی و آینده پژوهانه در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اقدامات زیر را که اولویت‌های این دوره سازمان بسیج اساتید می‌باشد، محور اصلی فعالیت‌های خود قرار دهید:

-    کمک به اجرای سیاست‌های راهبردی حل مسائل زیست‌بوم اساتید با تشکیل گروه‌های مسئله محور و اندیشکده‌های تخصصی
-    مشارکت در رصد حکمرانی دینی و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر نسبت به عملکرد حکمرانان با تشکیل گروه‌های رصدگر
-    مشارکت فعال اساتید بسیجی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به ویژه انجام فریضه جهاد تبیین در سطح دانشگاه و سایر جوامع هدف
-    تلاش برای دستیابی نهضت استادی بسیج به جایگاه مرجعیت علمی و فکری در راستای نیازهای انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت های دانشگاه
-    همراهی در شبکه‌سازی نخبگان و فرهیختگان انقلابی و ارزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی
-    برنامه‌ریزی و اجرای سیاست‌های عمق بخشی معنوی، معرفتی، بصیرتی و توانمندسازی اعضای هیئت علمی
-    ارتباط با بسیج دانشجویی، بسیج کارکنان و سایر تشکل‌های فعال به منظور هم‌افزایی و تقویت جبهه نیروهای انقلابی اسلامی
-    برنامه ریزی و جهت گیری تشکیلاتی برای استفاده از ظرفیت های موجود در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب
 

"توفیقات روزافزون جنابعالی را از ایزد منان خواستاریم"
 

محمدرضا مردانی
رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها،
مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور»
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی بسیج اساتید دانشگاه ابوالقاسم فاتحی دهاقانی محمدرضا مردانی سازمان بسیج اساتید کشور


نظر شما :